.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم شرق مازندران در محرومیت کامل به سر می برند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: بدلیل عدم بهره مندی ازطرح هاو وامهای زودبازده مردم شرق مازندران از توسعه محروم مانده و در محرومیت کامل به سر می برند.

 
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، احمد جمشیدی ظهر دوشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان نکاء با بیان اینکه مردم شهرهای شرق مازندران از بسیاری موارد توسعه ای عقب مانده اند گفت : برنامه ریزی برای توسعه شهرهای شرق مازندران باید در اولویت برنامه ریزان قرار گیرد.

وی گفت: در این سه منطقه از سالهای 84 تا 86 ظلم فراوانی در راستای وام زودبازده صورت گرفته که امیدواریم در سال جاری با تلاش مسئولین جبران شود.

وی رشد بیکاری در این مناطق را بالا دانست و خاطر نشان کرد: در گاوگاه درصد بیکاری وشهرهای بهشهر و نکا نیز به مشابه آن با نرخ بیکاری بالا از توسعه محرومند در حالیکه شهرستان دیگری در استان با استفاد دو برابری ازوام های زودبازده در حال حاضر با 3 درصدی بیکاری در حال گذران امورات بوده که این ظلم درحق مردم منطقه است.

جمشیدی با بیان اینکه اداره کار و امور اجتماعی بعنوان متولی وسازمانی که دبیرخانه این وام ها است نقش بسزائی در اختصاص این وام ها خواهد داشت یادآور شد: باید این اداره نقش فعال تری در این مناطق ایفا نموده و سهم طلبی نماید تا حق این شهرستانها به آنان بازگردانده شود.

احمد علی مقیمی، نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: در عرصه فعلی بین المللی کارهائی در دست اقدام است ه نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم..

وی دامه داد :همه ما باید با آگاهی از این مسئله وبا استفاده از رهنمودهای رهبری ودولت خدمتگزار که از جنس همی مردم است در تداوم راه انقلاب کوشا باشیم.

وی گفت: ابرقدرتها در جهان به فکر کمرنگ جلوه نشان دادن انقلاب و تاثیرات آنند و حال که نتوانستند خاورمیانه بزرگ را در منطقه تشکیل دهند با حضور در مناطق و کشورهای همسایه ما در فکر رایزنی در این زمنه بوده تا انقلاب ما را کمرنگ جلوه دهند.

مقیمی همچنین افزود : در وضعیت فعلی باید با درایت بیشتری واردعمل شویم چرا که آهنگ جدیدی در داخل کشور نواخته شده و با زمزمه حکومت وحدت ملی که همان چند صدائی قدیم است در پی براندازی نظام وآرمانهای امام راحل اند.

وی ادامه داد: آنان با چنین برنامه ایی در واقع می خواهند احمدی نژاد نباشد چرا که این مرد با کارهای خود بسیاری از نقشه های افراد داخل و خارج را نقش برآب نموده است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از برنامه مدون در حال حاضرفرمانداران حوزه انتخابیه برنامه سه سال آینده را باید آماده داشته باشند و برروی آن تجزیه و تحلیل درست داشته و بدانند در چه جایگاهی این مسئولیت را با چه فاکتورهائی تحویل گرفته و چگونه باید تحویل دهند.

مقیمی با بیان اینکه باید با وحدت و همدلی و ارائه کارها و عملکردها به فمانداری از جریان امور مطلع باشیم افزود: اگر با برنامه ریزی مناسلب و تعامل گروهی کارها انجام شود مشکل نداشته در این راستا منابع به یک سمت نخواهد رفت ومصوبات واعتبارات بدون برنامه ریزی جذب نخواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.